Thursday 18 December 2014

Pengenalan















Padepokan Asmak Karomah

Dengan segala pujian bagi Allah tuhan penguasa alam, Juga tidak ketinggalan solawat serta salam dan berkahnya semoga tetap kepada nabi junjungan agung Muhammad S.A.W, Keluarga , serta pengikut ajaran beliau sampai hari kemudian.

Bertafakur seketika buat junjungan kita Muhammad SAW... Al- Fatihah

Bersyukur saya kehadrat Allah SWT. Di berikan kekuatan dan akal untuk mengadakan blog ini. Dengan izin nya, saya dapat memberi sedikit pengenalan, pengalama dan keilmuan kepada teman-teman yang berminat dengan keilmuan yang saya pelajari..

Keilmuan ini mengandungi kekuatan ghaib yang tidak dimiliki oleh ilmu ilmu yang hanya mengandalkan kekuatan jasmani serta ruhani, juga bukan hanya sekedar di uji untuk membuktikan kemajurannya sahaja melainkan telah menjadi darah daging bagi mereka. maksud yang jelas nya dari faktor keturunan. sehingga mampu mendekatkan dirinya kepada dzat pengatur dan penguasa segala yang baik sesudah atau sebelum terjadi.

Kita sebagai mahluk yang lemah dalam mengharungi lautan kehidupan di dunia fana ini tidak lepas dari hal hal yang menyulitkan yang tidak cukup diatasi dengan kekuatan jasmani maupun ruhani.

Oleh kerana itu Padepokan Asmak Karomah ini sangat diperlukan kehadiranya bagi membantu mengatasinya. Sudah pasti pemilik dan pemakai ilmu ini mutlak dan harus percaya sepenuhnya. Dan juga harus menyerah kan segala-sagalanya kepada Allah SWT yang maha kuasa dan mahar besar kerana segalanya di atas kehendak dan keizinan dari Allah SWT.

Rasa takwa kepada nya bagi pemakai ilmu ghaib ini mutlak harus dimiliki sebaik-baiknya, akhirnya kepada Allah SWT lah kita mengharap keridhoan nya semoga program program ke ilmuan di Padepokan Asmak Karomah ini Bermanfaat dan berguna Fidhinni Wadhunnya Wal Ahiroh.

Amin..

Wasalammu alaikum wr wb.

Gus Afif



Sesiapa yang berhajat di persilakan menghubungi :

Call  M3     :+6285791306381 / 085791306381 
   Simpati  : +6285234000581 / 085234000581
Whatsap   : +6281234181281